La lucha por el cierre del CIE continúa. El próximo acto será el sábado 30 de enero, a las 11h, ante el CIE Barcelona. Tenéis más información en el cartel adjunto y en la web.
L'acte s'ha acabat.
Comparteix aquest esdeveniment
SUBSCRIU-TE A L'E-BUTLLETÍ
C/Tapioles, 10 2n, 08004 Barcelona 93 505 86 86
hola@acocat.org
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per obtenir estadístiques i emmagatzemar dades. El seu objectiu és poder oferir-te un servei millor. Pots acceptar totes les cookies prement el botó “Accepta”, o rebutjar-ne l'ús o configurar-les prement el botó “Veure preferències”.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.