Ahir diumenge 8 de març va tornar-se a celebrar a tot el món el Dia de la Dona Treballadora. L’ACO i la Pastoral Obrera de la diòcesi de Lleida van celebrar anticipadament aquesta jornada el dimecres amb una missa a la parròquia de Sant Antoni M. Claret, del barri de Balàfia. Podeu llegir la crònica a continuació.
Així mateix, el diumenge anterior 1 de març, des d’Alcem la Veu es va fer una nova concentració davant de la catedral de Barcelona per reivindicar més presència de les dones en càrrecs de responsabilitat de l’Església. Podeu llegir una entrevista a Noemí Ubach a Catalunya Cristiana.
En aquest article de Marisa Vidal es desgranen les raons del lema d’enguany «Aquest és el meu cos».
Finalment, us recordem l’article «Encara hem d’alçar la veu» que vam publicar a la web de la militant Carme Ruiz i el manifest «Persistim en la lluita» de la Pastoral Obrera de Catalunya. I un darrer acte que s’organitza aquest dissabte a l’ermita de Sales, de Viladecans.




