Edit Template

Jornada Mundial d’oració per la cura de la creació

La Jornada Mundial de Pregària per la cura de la Creació és un dia important de celebració cristiana que es commemora cada any el dia 1 de setembre iniciant així el Temps de la Creació que s’estén fins al 4 d’octubre, festivitat de sant Francesc d’Assís.


El missatge del Papa Lleó per aquesta XI jornada, inspirat en Is 2,4 «Amb les seves espases forjaran arades i amb les seves llances, falçs» és una crida a transformar allò que destrueix la vida en allò que la sosté. Ens recorda que pau, justícia i cura de la creació són realitats inseparables perquè la violència no només destrueix vides humanes sinó que també deixa una profunda petjada social i ecològica. Us compartim aquesta infografia del missatge del Papa:

Per commemorar aquesta jornada de pregària i durant tot el Temps de la Creació es recomana la celebració de la Missa de la Creació i portar a terme diferents actuacions per donar gràcies a Déu per tots els seus dons i comprometre’ns a tenir cura de totes les seves criatures. Trobareu més informació, eines i propostes, que us poden ser d’utilitat, a la pàgina web d’Ecoparròquia.

Us compartim també aquest article del rector de l’església de Santa Anna, de Barcelona, Peio Sánchez.

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


  • All Posts
  • Notícies
  • All Posts
  • Opinió
Subscriu-te al nostre butlletí

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

  • All Posts
  • Notícies
SALILLUM N. 23

EDITORIAL VIDES QUE SÓN LLEVAT ENS HI ENDINSEM RENDA BÀSICA, UN NOU CONTRACTE DE CIUTADANIA...

SUBSCRIU-TE A L'E-BUTLLETÍ



      C/Tapioles, 10 2n, 08004 Barcelona
     93 505 86 86

    ©

    2026

    ACO. Tots els Drets Reservats.

    Un web de Mauricio Mardones