Edit Template

“El foco es la desigualdad”

Os invitamos a leer el artículo de opinión publicado en el diario Segre por parte del militante de la diócesis de Lleida, Rafa Allepuz, que también hizo la ponencia de la última Jornada General. Podéis consultarlo en el enlace (en catalán).

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


  • All Posts
  • Notícies
  • All Posts
  • Opinió
Subscriu-te al nostre butlletí

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

  • All Posts
  • Notícies
SALILLUM N. 23

EDITORIAL VIDES QUE SÓN LLEVAT ENS HI ENDINSEM RENDA BÀSICA, UN NOU CONTRACTE DE CIUTADANIA...

SUBSCRIU-TE A L'E-BUTLLETÍ



      C/Tapioles, 10 2n, 08004 Barcelona
     93 505 86 86

    ©

    2026

    ACO. Tots els Drets Reservats.

    Un web de Mauricio Mardones