Fent un paral·lelisme de la invasió dels romans per part part dels pobles germànics, Victor Codina es pregunta: "Els 'bàrbars" del Sud són en gran part víctimes del Nord. I podem preguntar-nos qui són avui els 'bàrbars'…?". Podeu llegir l'article complert a l'enllaç.

Encara tinc molt present el record del moment en què el papa Lleó XIV va...




